utorak, 26. travnja 2016.

f i r s t b l o g .




Ćao svima

- Evo konačno od neke dosade da uvučem prstiće u nešto što me zanima. Dugo vremena se predomišljam da otvorim neki svoj blogić, da se okušam, pa se sjeti baš u ovom tenutku da to isprobam. Zovem se Almedina ali većina me zna kao Dina. Živim u okolici Tuzle i trenutno se ničim ne bavim. Zavšrila sam medicinsku školu i sada trenutno čekam posao.
Moj život tako-reći se zasniva na modi. Od malena mi je majka donosile neke lijepe krpice iz iznostranstva, tačnije iz Engleske i tako malo po malo Dina se baci na skupljanje krpica i pravljenje novih outfit-a prije svega, svašta napravi. Još kao srednjoškolac voljela sam da budem u, hajmo reć rock-vintage fazonu pa malo po malo pređoh u fashion. Zapravo, volim neki svoj poseban stil u kojem je sve klasično ali naravno lijepo i prije svega komforno. U ostalim mojim blogovima, vidjet ćete otprilike o čemu se radi.
Tako danas krenuh sa svojom prijateljicom na kafu i usput se slika, ne razmišljajući da će ova slika ići baš na moj prvi blog.
Jako lijep dan uz ovu moju novu žućkasto-narandzastu boju (kako ja kažem) i neki lagani #helankedan :D . Jedna jako jako kvalitetna jakna koju sam uz pomoć svoje mame kupila baš jučer i nisam se pokajala ni sekunde. Zaista divna i vrijedna svake marke. Tu je dzemper jedan stari uz pravi proljetni dan kupljen u švicarskoj, tačnije u Tejli Vejli, i starkice koje idu uz svaki ama baš svaki outfit.I upotpunim svoj današnji outfit jednom laganom i klasičn crnom torbom.

Za početak napisa svašta nešto, krenuh od sebe a završi do svog outfita zapravo zbog čega sam i otvorila ovaj blog. Pa eto dragi moji, na vama je.. Kako vam se sviđa, moj open blog?? 










Ljubim vas sve, i nadam se da će me ovaj moj prvi blogić jako usrećit da počnem radit nešto što jako jako volim, puno bolje i naravno uz više sigurnošću. <3





Korzo







- Jakna- New Yorker
- Dzemper - Taily Weil
- Patike - Converse
- Torba - H&M

Nema komentara:

Objavi komentar