srijeda, 4. svibnja 2016.

/ novi favoriti ~

Ćao raja,

Evo par mojih novih favorita
Predstavit ću vam moje prošlogodišnje Espadrile kupljene u lindexu i jedne su od mojih dugogoišnjih favorita. Uz svaku kombinaciju ide i nemaju promašaja, definitivno. Sve preporuke.
Pored njih, tu je i  VISIBLY CLEAR® Pink Grapefruit Daily Scrub | NEUTROGEN koji je savršen za njegu licu. Toliko osvježenje za lice koje se ne može opisat. Ja sam ga gotov potrošila i drugi je po redu. Već dugo ga koristim za skidanje šminke, zapravo večernju rutinu jer ujutro ništa ne koristim za lice. Također, sve preporuke, pogotiv za one koji imaju masno lice. Big like, za Neutrogen (Y)




Posebno ću da vam prikažem "MUSTER SCULPT " malu paleticu za konturisanje lica. Ja znam da ima mnogo mnogo paleta za konturisanje. Neke sam probala, neke nisam ali sam sigurno da je ovo jedna od najboljih paleta. Jako malo pakovanje, ali savšen kvalitet. Jaka pigmentacija a posebno plus dajem jer ostaje čitav dan na licu i spada nakon 12 sati. A sve to ne bi imalo smisla bez ove četke, koju sam naručila na ebayu. 



Eto nešto ukratko. Ukoliko vas još nešto zanima, pišite u komentare, rado ću odgovoriti. 
ljubim vas :*



Nema komentara:

Objavi komentar