srijeda, 11. svibnja 2016.

like or hate#


Uveliko se spremam da nešto posebno napišem ali nikako da se motivišem.
Upravo gledah u svoj make up i napravih 2-3 sličice jako zanimljive ali na njima su vjerujete dva, velika lajka i je hejt, oo daa hejt. 


Moje četke i nisu nekih posebnig brendova, obične četke iz H&M koje su mi dakako najpotrebnije, one su baš tu. But L i K e.



Tu je i moj najdražiiii Pure seduction lotion & spray od svih VICTORIA SECRET proizvoda. Muriši preedivno ima jako dugotrajan miris. "Must have" definitivno. And L i K e ..

eh... =>

Ovaj tečni puder je priča za sebe. Jedan veliki veliki hejt. Barem meni. Poput vode, jako rijedak i nekvalitetan. Svaka čast L'Oréal Paris ali ovo je veliki promašaj. (opet kažem barem meni) Na mom licu ostaje mnogo mrlja i šareno lice, bukvalno. Pored toga, masna koža i spadne u roku od sat. Moja preporuka jedino može biti da ga uklone sa svih mogućih polica po radnjama kozmetike. Pa sad, kako kome. Ovo je samo moje mišljenje..



Do sledećeg posta, mwaah :*


Nema komentara:

Objavi komentar