četvrtak, 19. svibnja 2016.

#comeonsummer

Hej ćao raja,

Ovih dana i nisam baš nekog raspoloženja da pišem blog. Al evo sad se natjera da bilo šta uradim.
Pa da počnem od sandala, dobila sam ih još prošle godine, tačnije su iz forever21, jako jako udobne ali mi se nisu baš dopale na prvu. Neki dan sam ih slučajno našla i samu sam sebe fascinirala kako dobro stoji uz moj novi prsluk (a to ću vam pokazat u sledećem postu). Sa-sa-savršene. Jako udobne i neobične.





Pored sandals tu jeeee i moj omiljeeeeeeni batist. Ovo je nešto hit, hit. Nešto što po meni svaka djevojka treba da ima na svom make-up stolu. Sprej koji očara kosu. Pored masnoće koju skida on tako lijepo miriše, i baš dugo traje, kako miris tako i ta "čistoća kose ". Must have, deff.


 




Eh na kraju moj najdrazi ruž. Pored crvenog koji najčešće koristim tu je Avonov ljubičasti ruž u nijansi Berry Blast. Prelijep na usnama, al ima samo jedan mali hejt, moraš biti precizan i nanijeti ga. Spada nakon 2-3 sata. Zato djevojke obavezno uz njega ogledalce nosite. 







Nema komentara:

Objavi komentar