ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

summer classic outfit







Čao raja, kako ste mi svi redom. Ja ovih dana uživam u ovim sunčanim danima i danas pripremih jedan post.

Čarobni post povodom ljeta. Ovo sam ja, definistvo Dina koja se vidi u ovom i nikako drugačije. Girlfriend by TOPSHOP šorc je moj feej fejvorit ikad. Dugo već su in i ja mislim da kada bi mene pitali koji šorc da ostane u trendu zauvijek, rekla bih ovaj. Savšrenostvo od šorca. (što ga ja hvalim pomislit će ko ga da rezenziram ali ne) Ja ga uz sve oblačim pa čak i za izlazak. On je meni top pa dobro nije dzaba iz TOPSHOP-a hahah. Sve preporuke ko ide u inostranstvo nek ga potraži. Pored njega RAULPH LAUREN klasična majica dobivena iz USA. Classic but top :)  I kao šlag na tortu tu su i narukvice kao i novčanik by PRIMARK. hhihi









Pored ovoga za ove sunčane dane nisam se mogla odlučit koje bi naočale prikazala pa se odlučih onako sve. Moja mala kolekcija naočala je tu. 



Eh to je to dragi moji. Uživajte u mojim sličicama :) :*





Nema komentara:

Objavi komentar